17 dec Resultaten patiënttevredenheid
In 2019 hebben wij uw tevredenheid in kaart gebracht. De praktijk kreeg een gemiddeld rapportcijfer van 8,4 op 10. Hier zijn wij ontzettend blij mee! Bedankt voor uw feedback.
Een algemene bevinding was dat er langere wachttijden zijn.
Wij hebben in het afgelopen jaar de consulttijden aangepast van 10 naar 20 minuten en hopen onder andere hierdoor minder wachttijd in de wachtkamer te creëren. Daarnaast heeft u gemerkt dat we meer telefonisch en via de mail doen.
De bloedprikmomenten zijn van 3 dagen per week naar 5 dagen per week verruimd. Bloedprikafspraken zijn alleen mogelijk wanneer u vooraf een afspraak maakt. Zo voorkomen we een lange wachtrij zoals dikwijls het geval was bij het voormalige inloopspreekuur.
Ook zijn we gestart met e-Health waardoor u uw zorg 24/7 online kunt regelen. U voorkomt op deze manier een eventuele wachtrij aan de telefoon. Mocht u gebruik willen maken van deze nieuwe (beveiligde) service dan dient u zich eenmalig aan te melden bij de assistente.